Thursday, January 12, 2012

kongsi

lama x update...  demam 3 ari ni semalm sampai kene keje half day pastu g klinik, ari ni pegi keje ngn suara serak nasib baik dah petang suara dah ok balik, tp gerak ati ni dok kata esay mesti tengah sakit, tah la dalm 2-3 bln ni kalau esya sakit aku akan sakit gak, sama gak ngn esya kalau aku sakit esya mesti akan sakit.. cth mcm ari tu kepala aku terantuk padahal x kuat tapi sakit dia sampai seminggu, yang pelik ari dan masa aku terantuk esya kene langar kat kepala sempaik cedera, dia sakit sampai seminggu, ada sekali dia seliuh kaki, ari yang sama gak aku jatuh katil sampai kaki sakit, kalau demam pun selalu kalau demam mesti sama2.. allah selalu tunjuk dengan berikan sama2 sakit.. dalam 2 ari ni aku sunyi sangat x ada khabar berita dari cayang.. sunyi je hidup ni, x tentu hala hidup aku. tp baru sekejap td dia col dengar je suara dia terus aku semangat dan tersenyum, cyg jau lah racun kau lah penawar hidupku, ku xtahusama ada aku mampu hidup tampa mu nanti

No comments:

Post a Comment